مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-30بين الملل

رییس جمهور کره جنوبی به اوکراین وعده کمک داد


«یون سوک یول» رییس جمهور کره جنوبی طی دیدار با «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو در سئول وعده داد که این کشور آسیایی به «مردم اوکراین» کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که کره شمالی درباره تلاش آمریکا برای ایجاد نسخه آسیایی ناتو هشدار داده است، رییس جمهور کره جنوبی در دیدار با دبیرکل ناتو وعده کمک به اوکراین را مطرح کرد.

منابع رسانه ای در سئول خبر دادند که رییس جمهور این کشور ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو را به دیدار پذیرفت و این دیدار در دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی یونهاپ کره جنوبی، یون سوک یول طی این دیدار وعده داد که حمایت کره جنوبی از مردم اوکراین در جنگشان با روسیه ادامه می یابد.

دبیرکل ناتو برای انجام سفری دو روزه، روز یکشنبه (دیروز) خود را به سئول رساند و امروز در پایتخت کره جنوبی با رییس جمهور این کشور ملاقات کرد.

کیم ایون های عضو ارشد دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد که رییس جمهور این کشور و دبیرکل ناتو درباره روابط کره جنوبی و ناتو، راهبرد کره جنوبی در قبال منطقه ایندوپاسیفیک ، برنامه اتمی کره شمالیی و دیگر موضوعات گفت وگو کردند.

به گفته این مقام سئول، دبیرکل ناتو وضعیت کنونی اوکراین را تشریح و از کمک های مستمر کره جنوبی تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور کره جنوبی به اوکراین وعده کمک داد

رییس جمهور کره جنوبی به اوکراین وعده کمک داد