مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-30اقتصادي

پروژه های دهه فجر 500 شغل پایدار در گرگان ایجاد می کند


با کلنگ زنی و افتتاح 328 پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزایی در دهه فجر در گرگان 500 شغل پایدار ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی پایین محلی ظهر دوشنبه در نشست خبری فجر گلستان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر امسال 328 پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر هزار و 605 میلیارد تومان در شهرستان گرگان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

فرماندار گرگان گفت: از مجموعه طرح های یاد شده 245 پروژه با اعتبار هزار و 255 میلیارد تومان در حوزه عمرانی قرار دارند که 218 پروژه در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر تعداد 83 پروژه اقتصادی و اشتغال زا با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان در گرگان کلنگ زنی و افتتاح می شوند که حدود 500 شغل پایدار ایجاد خواهد کرد.

پایین محلی گفت: احداث کارخانه خوراک دام و طیور در روستای نودیجه با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد تومان، احداث گلخانه سبزی و صیفی جات با رویکرد تولید محصولات صادراتی با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد تومان و احداث یک واحد گاوداری شیری در روستای ولیک آباد با اعتبار 75 میلیارد تومان از جمله مهمترین پروژه های شهر گرگان در ایام الله دهه فجر است.

وی عنوان کرد: به علت افت تخصیص اعتبارات پیش بینی شده برای پروژه های عمرانی و اشتغال زا، حجم اعتبارات مربوط به پروژه های دهه فجر نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های دهه فجر 500 شغل پایدار در گرگان ایجاد می کند

پروژه های دهه فجر 500 شغل پایدار در گرگان ایجاد می کند