مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-30سياسي

سپاه همواره در مبارزه با گروه های تروریستی پیشگام بوده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با محکومیت اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: سپاه همواره در مبارزه با گروه های تروریستی پیشگام بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ظهر دوشنبه به همراه جمعی از روحانیون با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیران تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را محکوم کردند.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این دیدار اظهار کرد: سپاه پاسداران شجره طیبه ای است که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و تاکنون منشأ خدمات و برکات بسیاری بوده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران فرمودند امروز سپاه بحمدالله هم در داخل و هم در خارج دارای عزت هستند و اتفاقاً دشمنان هم به این عزت کمک کردند.

احمدی بیان کرد: سپاه مقتدر و بسیج همیشه در صحنه در تمام عرصه ها از بحث دفاع از مرزهای کشور، حوادثی مانند سیل، زلزله، کمک مومنانه و ویروس کرونا و سایر موضوعات نقش آفرینی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه همواره در مبارزه با گروه های تروریستی پیشگام بوده است

سپاه همواره در مبارزه با گروه های تروریستی پیشگام بوده است