مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-30بين الملل

کرملین: در حال بررسی اطلاعات حمله پهپادی به اصفهان هستیم


سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به تجزیه و تحلیل اطلاعات درباره حمله تروریستی ناموفق به یکی از تأسیسات وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در اصفهان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از وزارت خارجه روسیه، کاخ کرملین نیز حمله تروریستی پهپادی ناموفق به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در اصفهان را محکوم کرد.

دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) گفت: سرویس های ویژه روسیه در حال تجزیه و تحلیل اطلاعات درباره حملات به ایران هستند.

در هر صورت، ما چنین اقداماتی را علیه یک کشور مستقل محکوم کنیم .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، پسکوف درباره جنگ اوکراین نیز اظهار داشت: عرضه تسلیحات از سوی غرب به اوکراین، نه تنها فایده ای ندارد بلکه به تشدید تنش منجر می شود، اما مسیر عملیات نظامی را تغییر نمی دهد .

وی با رد روایت بوریس جانسون نخست وزیر پیشین انگلیس از گفتگوی تلفنی با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و تهدید پوتین به هدف قرار دادن جانسون با موشک، تاکید کرد: این درست نیست، این اظهارات دروغ است .

سخنگوی کرملین در این باره توضیح داد: پوتین به جانسون گفت که ورود اوکراین به ناتو و استقرار موشک ها در مرز [روسیه] به این معنی است که ظرف چند دقیقه به مسکو می رسند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: در حال بررسی اطلاعات حمله پهپادی به اصفهان هستیم

کرملین: در حال بررسی اطلاعات حمله پهپادی به اصفهان هستیم