مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-30اقتصادي

تلاش برای بهره گیری از ظرفیت هوش مصنوعی در راستای توسعه ظرفیت های تولیدی


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در تلاش هستیم تولید و صنعت استان و کشور روز به روز با تکیه بر هوش مصنوعی و توانایی جوانان و هدایت افراد پیشکسوت و با تجربه به نتایج بیشتری در کشور برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رضا رضایی، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز در آیین گرامیداشت صنعت معدن و تجارت استان البرز، با اشاره به فعالیت دور جدید خانه صنعت معدن و تجارت، گفت: ما در خانه صنعت معدن و تجارت سعی کردیم در گام اول با راه اندازی سخت افزارهای لازم و تربیت نیروی انسانی کارآمد بتوانیم تیمی قوی را با هدایت هیأت مدیره برای حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان استان فعال کنیم.

وی افزود: انعقاد تفاهم همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت برای همکاری مشترک و انتقال بخشی از وظایف سازمان صمت به خانه صمت بخش دیگری از کارهای خانه صمت بود که در ادامه فعالیت های خانه صمت انجام شد.

رییس هیأت مدیره خانه صمت گفت: احیا انجمن های تخصصی صنایع همگن و راه اندازی انجمن های جدید از جمله دیگر فعالیت هایی بود که در خانه صمت انجام شد.

رضایی اظهار کرد: ایجاد تفوق و همدلی بین صنعتگران و دستگاه های اجرایی یکی از اهدافی است که در خانه صمت به دنبال آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای بهره گیری از ظرفیت هوش مصنوعی در راستای توسعه ظرفیت های تولیدی

تلاش برای بهره گیری از ظرفیت هوش مصنوعی در راستای توسعه ظرفیت های تولیدی