مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:452023-01-30سياسي

گلرو: ملت ایران اهل مذاکره است اما از حق عقب نشینی نمی کند


نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت متمدن ایران اهل گفت و گو و مذاکره است، اما از حق نه عقب می نشیند و نه در برابر وقاحت غرب سکوت می کند.

- نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت متمدن ایران اهل گفت و گو و مذاکره است، اما از حق نه عقب می نشیند و نه در برابر وقاحت غرب سکوت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس گلرو در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (10بهمن) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در آستانه دهه فجر حضور مردی را گرامی می داریم که تکرار شدنی نیست، نقش راهبری ایشان در توسعه راهبردی کشور به ویژه علوم و فنون بی نظیر است، سید علی خامنه ای رهبری که در کلامش حکمت و در بن بست تحولات، گره گشای مسائل و مشکلات است، دنیا عظمتش را می ستاید و ملت های مسلمان به او عشق می ورزند و مقاومت اسلامی از یمن، شام و عراق او را بزرگترین الهام بخش جلوه حق و پیروی از او را واجد شرعی می دانند.

وی یادآور شد: رهبری که با هدایت او بیش از سه دهه قطار کشور بر ریل دانش بنیان قرار گرفته و بنیاد علمی نخبگان ایجاد شده او حامی ترین فرد در کشور برای هدایت جریان نخبگی و توسعه علم و فن آوری است و اکنون میوه های دانش و فناوری به برکت گفتمان های رهبری به ثمر نشسته است و رتبه تولید دانش از آن ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلرو: ملت ایران اهل مذاکره است اما از حق عقب نشینی نمی کند

گلرو: ملت ایران اهل مذاکره است اما از حق عقب نشینی نمی کند