مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:452023-01-30سياسي

تاکید بر تسریع تکمیل پرونده ترور شهید سلیمانی و پیگیر امور زندانیان ایرانی و عراق


معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در آستانه صدور کیفرخواست پرونده ترور شهید سلیمانی و همراهان ایشان، خواستار تسریع در تکمیل پرونده ترور فرماندهان پیروزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران که بنا به دعوت ریاست عالی دستگاه قضایی عراق به بغداد سفر کرده، در بدو ورود به محل ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس المهدی و همراهانشان حضور یافت و به مقام شامخ این شهدای عزیز ادای احترام کرد.

غریب آبادی با تاکید بر تسریع رسیدگی و تکمیل پرونده ترور فرماندهان بزرگ پیروزی، اظهار داشت: در این سفر سه روزه، این پرونده مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت.

در ایران این پرونده در آستانه صدور کیفرخواست هستیم و امیدواریم در عراق نیز هر چه زودتر کیفرخواست تقدیم دادگاه شود تا تمامی مرتکبان و آمران و عاملان در پیشگاه عدالت محاکمه شوند.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه در ادامه مبارزه با گروهک های تروریستی را یکی دیگر از اولویت های در دستور کار دو کشور برشمرد و گفت: ایران و عراق دو کشور آسیب دیده از اقدامات تروریستی فراوان هستند، ضروری است هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تسریع تکمیل پرونده ترور شهید سلیمانی و پیگیر امور زندانیان ایرانی و عراق

تاکید بر تسریع تکمیل پرونده ترور شهید سلیمانی و پیگیر امور زندانیان ایرانی و عراق