مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-30سياسي

دشمن در تلاش است مانع رسیدن نوجوانان ما به قله های موفقیت شود


امروز همه دستاوردهای کشور با همت جوانان ما به دست آمده و دشمنان در تلاشند تا مانع رسیدن نوجوانان و جوانان ما به قله های موفقیت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جشن فرزندان انقلاب با حضور 12 هزار دانش آموز تهرانی با حضور حجت الاسلام احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، سید عباس جوهری فرماندار تهران، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به همراه جمع کثیری از فرهنگیان و مسئولین کشوری و لشگری در سالن 12 هزار نفری استادیوم آزادی برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تبریک ایام ماه رجب و دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت:: انقلاب اسلامی به ما آموخت که بگوییم ما می توانیم و امروز همه دستاوردهای کشور با همت جوانان ما به دست آمده و دشمنان در تلاشند تا مانع رسیدن نوجوانان و جوانان ما به قله های موفقیت شوند که دانش آموزان باید با آگاهی و امید در مسیر موفقیت ها گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی نیز در این برنامه ضمن ابلاغ سلام ویژه رییس جمهور به دانش آموزان و فرهنگیان خطاب به دانش آموزان حاضر گفت: نوجوانان عزیز یادتان باشد که همه شما، امام رضایی هستید و این مرز و بوم، شهید حاج قاسم سلیمانی را داشته که همه شما نوجوانان مکتب سلیمانی هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در تلاش است مانع رسیدن نوجوانان ما به قله های موفقیت شود

دشمن در تلاش است مانع رسیدن نوجوانان ما به قله های موفقیت شود