مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-30سياسي

تقدیم به گانگسترهای شهر آمل!


گانگسترهای شهر آمل حالا آنقدر تعدادشان در فضای اینستاگرام و توییتر زیاد شده است که خودشان به شوخی می گویند، ظرفیت گانگسترهای شهرمان پر شده است و لطفا به آمل تشریف نیاورید! - گانگسترهای شهر آمل حالا آنقدر تعدادشان در فضای اینستاگرام و توییتر زیاد شده است که خودشان به شوخی می گویند، ظرفیت گانگسترهای شهرمان پر شده است و لطفا به آمل تشریف نیاورید! ایسنا پلاس: ابوالحسن خوشرو، نورمحمد طالبی، نورالله علیزاده، محمدرضا اسحاقی، نظام شکارچیان و.

همه از مشاهیر موسیقی مازندران هستند که عمر خود را در مسیر اعتلای موسیقی منطقه گذاشته اند اما مازندران همان طور که موسیقی فولکلور بسیار غنی و پر تنوعی دارد، در عین حال یکی از استان هایی است که موسیقی پاپ به شدت در میان نوجوانانش رواج پیدا کرده و نفوذ موسیقی پاپ حتی آنها را از موسیقی اصیل منطقه خودشان رویگردان کرده است! موسیقی خوب است؛ همیشه خوب بوده است.

وقتی خوشحال یا غمگینی، وقتی عاشقی یا وقتی فارغی موسیقی رفیق نزدیک آدمیزاد می شود و هر کس بنا بر سلیقه شخصی خود، هرچیزی را که دوست دارد، می شنود.

اینکه چه موسیقی عمیق و چه موسیقی عمیق نیسـت، موضوع این گزارش نیست اما سوال اینجاست که موسیقی مازندران چگونه از قطعه فولکلور لاره به گنگستر شهر آمل رسید؟ چگونه آیین های شادمانی مازندران با آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم به گانگسترهای شهر آمل!

تقدیم به گانگسترهای شهر آمل!