مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:512023-01-30اقتصادي

اختصاص 12 هکتار زمین برای احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی در سنندج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، منصور مهرزاد صبح امروز در بازدید از محل پیشنهادی احداث نخستین نمایشگاه دائمی صنایع دستی در شهرستان سنندج که با همراهی فرماندار سنندج و معاون صنایع دستی استان انجام شد، گفت: استان کردستان به واسطه برخورداری از فرهنگ غنی و تنوع رشته های مختلف صنایع دستی، دارای ظرفیت های بسیار زیادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اظهار کرد: پس از سال ها پیگیری و انجام مطالعات لازم برای ایجاد و احداث مجموعه بازارچه صنایع دستی با هدف تجمیع فعالیت های تولیدی و اقتصادی حوزه صنایع دستی و همچنین توسعه گردشگری استان، 12 هکتار زمین برای احداث این نمایشگاه در تپه پیرچنار سنندج تعیین شده است.

وی با بیان اینکه اجرا و احداث این پروژه جزو مصوبات ریاست جمهوری برای توسعه زیرساخت های گردشگری و صنایع دستی استان است، افزود: امیدواریم با راه اندازی این مجموعه ضمن معرفی داشته های فرهنگی و ارزشمند منطقه، تحول قابل توجهی در عرصه تولید، معرفی، تبلیغ و فروش صنایع دستی استان فراهم شود.

فرماندار شهرستان سنندج هم در این بازدید اظهار کرد: نگاه ویژه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در حمایت از هنرمندان صنایع دستی استان قابل ستایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 12 هکتار زمین برای احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی در سنندج

اختصاص 12 هکتار زمین برای احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی در سنندج