مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-30سياسي

برنامه های ابتکاری برای جذب نسل جدید به قطار انقلاب مدنظر باشد


نایین_امام جمعه شهرستان نایین گفت: برای تبیین و جذب نسل جددی به قطار انقلاب باید اجرا و عملیاتی ساختن برنامه های ابتکاری و مطابق روز مد نظر نهادهای مختلف باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مطهرخو، پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: کمیته بندی ها و دخیل کردن همه دستگاه ها در تصمیم گیری و تصمیم سازی ایام الله دهه فجر بسیار خوب است و امیدواریم این نرم بخشی و نظام بخشی به عنوان یک پایه برای تمام امور مدنظر و در آینده نیز پایدار باشد.

وی با بیان اینکه نگهداری یک کار خوب و نیک، مهم تر از و سخت تر از انجام آن عمل است، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، حفظ نظام اسلامی بالاترین معروف است؛ بسیاری از افراد انقلاب کردند اما انقلابی نماندند و از قطار انقلاب پیاده شدند.

بسیار مهم است که آن دسته که در این قطار باقی ماندند، حفظ و دسته های دیگر را به حضور در این قطار جذب کنیم و این مهم جز با تبیین مسائل و دستاوردها صورت نمی گیرد.

امام جمعه شهرستان نایین ادامه داد: در ادامه بیان کرد: برای تبیین و جذب به قطار انقلاب باید به برنامه های ابتکاری و با شرایط نسل جدید روی بیاوریم؛ دشمن از آتش زیر خاکسترها، عدم تبیین ها و نبود برنامه های متناسب با نسل جدید استفاده می کند و ما باید باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ابتکاری برای جذب نسل جدید به قطار انقلاب مدنظر باشد

برنامه های ابتکاری برای جذب نسل جدید به قطار انقلاب مدنظر باشد