مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-30بين الملل

جهان در انتظار چینی ها


چین محدودیت سفرهای خارج از مرز را برای شهروندان این کشور لغو کرده است، با این حال مقاصد گردشگری محبوب جهان همچنان چشم انتظار این گروه بزرگ از گردشگران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نیویورک تایمز، وقتی نخستین گروه از گردشگران چینی ماه جاری به فرودگاه بین المللی سووارنابومی در تایلند رسیدند، از آن ها همچون سلبریتی ها با بنرهای خوش آمدگویی، گل و هدیه، در حضور انبوهی از خبرنگاران و عکاسان استقبال شد.

این همان لحظه ای بود که هتل ها، خطوط هوایی، راهنماهای تور و مقامات دولت مدت ها منتظرش بودند؛ بازگشایی مرزهای چین پس از حدود سه سال محدودیت ناشی از همه گیری کرونا که ارتباط جهان با مسافران چینی که زمانی سومین منبع بزرگ درآمد جهانی گردشگری بودند را قطع کرده بود.

پیش از آن که ویروس همه گیر کرونا، سفرهای جهانی در سال 2020 را فلج کند، چین بیش از هر کشور دیگری شهروندانش را به خارج از کشور می فرستاد.

بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری و آکادمی گردشگری چین، در سال 2018 حدود 150 میلیون گردشگر چینی مجموعا 277 میلیون دلار در خارج از مرزهای این کشور خرج کردند.

ورود سیل عظیم گردشگران چینی به کشورهای خارجی در سال 2020 متوقف شد و سال گذشته نیز با این که کشورهای نقاط مختلف جهان محدودیت های کرونایی را کاهش دادند، چین همچنان مقررات ممنوعیت سفرهای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان در انتظار چینی ها

جهان در انتظار چینی ها