مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-30سياسي

مردمی سازی جشن های دهه فجر/ خدمات انقلاب اسلامی تبیین شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر جدی گرفتن تبلیغات و رسانه در بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: جشن های فجر مردمی برپا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر دوشنبه در نشست مشترک کمیته های تخصصی استان و مسئولین ستاد دهه فجر شهرستان ها، ضمن تبریک اعیاد مذهبی و انقلابی پیش رو و ماه مبارک رجب، اظهار کرد: خوشبختانه در ستاد دهه فجر شهرستان ها موجی آفریده شده که انشاالله به ایجاد موج مردمی در همه ایام به ویژه یوم الله 22 بهمن فراگیر شود.

آیت الله محمدی لایینی با اظهار اینکه حضور گسترده و بانشاط مردمی در جشن های فجر مسئله بسیار مهمی است، گفت: همچنین با توجه به هجمه های دشمنان لازم است که جشن های امسال دهه فجر با حضور پرشور مردم و احزاب باشکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه دشمن درپی شعبده بازی و صحنه سازی همراه با خشونت است، گفت: مردم بارها موضع خودشان را در همه راهپیمایی ها و سنگرهای انقلاب نشان دادند اما کسانی که نمی خواهند این حضور را ببینند و همیشه خودشان را به خواب می زنند و تلاش دارند با ابزارهای رسانه ای افکار جهانی را مدیریت و مهندسی کنند از این رو به صورت مکرر با حضور میدانی حمایت از ارزش های انقلاب اسلامی را اعلام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی جشن های دهه فجر/ خدمات انقلاب اسلامی تبیین شود

مردمی سازی جشن های دهه فجر/ خدمات انقلاب اسلامی تبیین شود