مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-30اجتماعي

فراگیر شدن بارش باران و برف در اصفهان/ دما روند افزایشی دارد


سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش باران و برف تا شامگاه چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه اکثر مناطق این استان را فرا می گیرد.

- لیلا امینی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سامانه ناپایدار بارشی که از شب گذشته در مناطق غرب و جنوب استان فعال شده تا روز پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه در اصفهان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بارندگی ها تا ساعت 10 صبح امروز در غرب و جنوب استان، گفت: بیشترین میانگین بارشی از اسلام آباد موگویی با 6.

6 میلیمتر، فریدونشهر سه، چادگان 2.

6، سمیرم چهاردهم و خوانسار سه دهم میلیمتر بوده است.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: وضعیت جوی اکثر مناطق از امروز تا اواخر وقت چهارشنبه به صورت قسمتی ابری تا ابری، مه آلود و به تدریج همراه با بارش برف و باران و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

امینی با بیان اینکه اوج فعالیت این سامانه به لحاظ قدرت و ماندگاری در مناطق غرب و جنوب استان و طی 48 ساعت پیش رو انتظار می رود، خاطرنشان کرد: بارش ها از امروز مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان را نیز فرا می گیرد.

وی اضافه کرد: آبگرفتگی معابر، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای و کولاک برف در مناطق کوهستانی و مستعد طی این مدت دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراگیر شدن بارش باران و برف در اصفهان/ دما روند افزایشی دارد

فراگیر شدن بارش باران و برف در اصفهان/ دما روند افزایشی دارد