مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-30سياسي

بازدید اساتید دانشگاه های دولتی پاکستان از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه


هیأتی متشکل از 25 نفر از اساتید علوم انسانی دانشگاه های دولتی کشور پاکستان، به منظور آشنایی با فعالیت های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و شرکت در دو کارگاه تخصصی در حوزه های علوم انسانی اسلامی در این پژوهشگاه حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی محمد حکیمیان، رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در دیدار با این هیأت پاکستانی، با اشاره به حسن روابط دیرینه دو کشور و مشترکات فرهنگی و دینی، بر ضرورت توسعه تعاملات آکادمیک با هدف آشنایی اساتید پاکستانی با دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه های علمی و فرهنگی تأکید و از اساتید دانشگاه های پاکستان برای شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت تخصصی و گذراندن فرصت های مطالعاتی در حوزه های دارای مزیت علمی پژوهشگاه دعوت کرد.

در این برنامه علمی یک روزه، اساتید پاکستانی در دو کارگاه آشنایی با رویکردهای اسلامی به مدیریت و اقتصاد و بانکداری با ارائه اعضای هیأت علمی گروه های مدیریت و اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه شرکت کردند و دیدگاه های علمی خود را در موضوعات مرتبط با اساتید و متخصصان پژوهشگاه به اشتراک گذاشتند.

در پایان، اساتید پاکستانی از همکاری های پژوهشی با اساتید پژوهشگاه در انجام طرح های مشترک و معرفی دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های خود برای گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اساتید دانشگاه های دولتی پاکستان از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

بازدید اساتید دانشگاه های دولتی پاکستان از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه