مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-30پزشكي

طرح پزشک خانواده سراسری می شود


معاون وزارت بهداشت زمان اجرایی شدن طرح پزشک خانواده را در سراسر کشور اعلام کرد و گفت که سطح حمایت بیمه ها برای ارتقای این طرح باید افزایش یابد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اکنون طرح پزشک خانواده در مناطق زیر 20 هزار نفر جمعیت اجرا شده و تلاش بر این است که سال آینده در سطح وسیع این طرح در شهرها نیز عملیاتی شود و ارتقای آن به پوشش وسیع سازمان های بیمه گر نیاز دارد.

وی اظهار کرد: طرح پزشک خانواده دستاوردهای مثبتی برای ارتقای سلامت جامعه دارد و با بیماریابی به موقع از سوی پزشکان می توان هزینه های سرسام آور درمان را کاهش داد.

همه کنترل های لازم درمانی افراد از طریق این پزشکان انجام می شود و در صورت نیاز به دریافت سطوح بالاتر دریافت خدمات، اقدام لازم برای ارجاع به پزشک متخصص که در این طرح قرار دارند، انجام خواهد شد.

فرشیدی ادامه داد: برنامه پزشک خانواده در شهرهای زیر 20 هزار نفر در سطح یک و بخش بهداشت اجرایی شده و باید به سطوح 2 و 3 و بخش درمان متصل شود و معاونان درمان دانشگاه ها باید با هماهنگی معاونت های توسعه و دفاتر آی تی این وظیفه مهم را پیگیری کرده و به انجام برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پزشک خانواده سراسری می شود

طرح پزشک خانواده سراسری می شود