مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-30بين الملل

واکنش کرملین به حمله به یک تاسیسات نظامی در اصفهان


سخنگوی کرملین در واکنش به حمله به مجتمع کارگاهی به یک تاسیسات نظامی در اصفهان گفت که سرویس های اطلاعاتی مسکو در حال ارزیابی اطلاعات پیرامون این حمله هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز (دوشنبه) در اظهاراتی در جمع خبرنگاران حمله پهپادی ناموفق به یک تاسیسات نظامی در ایران را محکوم کرد.

وی اظهار داشت: به طور قطع سرویس های اطلاعاتی ما در حال تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود هستند تا تصویر کامل تری از آنچه روی داده است، به دست بیاوریم.

پسکوف تصریح کرد: در هر صورت ما باید این گونه اقدامات را که علیه تمامیت ارضی یک کشور صورت می گیرد، محکوم کنیم.

ساعاتی پیش، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه نیز حمله به مجتمع کارگاهی یک تاسیسات نظامی در اصفهان را که شامگاه شنبه رخ داد، محکوم کرد و نسبت به پیامدهای غیر قابل پیش بینی چنین اقداماتی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با انتشار اطلاعیه ای درباره جزییات این حمله اعلام کرد: شامگاه هشتم بهمن 1401 حوالی ساعت 23:30 حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کرملین به حمله به یک تاسیسات نظامی در اصفهان

واکنش کرملین به حمله به یک تاسیسات نظامی در اصفهان