موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:362023-01-30اقتصادي

بهشت میوه فروش ها


اگر محل سکونت شما افسریه باشد، امروز هم برایتان یک روز عادی است؛ از آن روزهایی که از ساعت 9 صبح با صدای بلندگوی میوه فروشان که شبیه زنگ برپاست از خواب بیدار می شوید، - از خانه بیرون می روید و از ترافیک همیشگی خیابان ها می گذرید، اما اگر غریبه ای باشید که برای اولین بار به این محله می روید حتماً از دیدن این همه وانت میوه تعجب خواهید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: افسریه با میانگین هر صد قدم یک وانت میوه فروش تبدیل به میدان میوه و تره باری به وسعت یک محله شده است.

جوانان بیکار، میوه فروشان قدیمی و رانده شدگان از مشاغل مختلف، هر کدام به اندازه یک وانت در خیابان های ماشین رو محله برای خودشان کسب وکار راه انداخته اند.

آن طور که مهدی می گوید کار هر روز صبح او رفتن به میدان میوه و تره بار است و بارزدن وانت: تا شب در کوچه پس کوچه های افسریه آنقدر بالا و پایین می روم و با بلندگو داد می زنم تا بتوانم فروش خوبی داشته باشم.

البته اگر همه این کارها را هم به صورت حرفه ای انجام دهد باز هم به علت بازار رقابتی و وفور وانت میوه، کار سختی برای فروش در پیش دارد.

این بازار شلوغ برای مردم محله، هم مزیت است هم گرفتاری؛ همیشه میوه تازه و ارزان در دسترس دارند اما سروصدا و شلوغی و ترافیک کلافه شان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهشت میوه فروش ها

بهشت میوه فروش ها