مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-30اجتماعي

بحران گرد و غبار در کمین گلستان/ ریزگردهای استان از کجا می آیند؟


مدیرکل محیط زیست گلستان با تأکید بر اینکه زنگ خطر پدیده گرد و غبار در گلستان به صدا در آمد، گفت: 10 درصد محدوده استان گلستان منشأ گردوغبار و فرسایش بادی است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل محیط زیست گلستان با تأکید بر اینکه زنگ خطر پدیده گرد و غبار در گلستان به صدا در آمد، گفت: 10 درصد محدوده استان گلستان منشأ گردوغبار و فرسایش بادی است.

محمدرضا کنعانی امروز دوشنبه 10 بهمن در همایش متمرکز نخبگان اندیشه ورز بسیج استان گلستان اظهار کرد: همیشه یکی از چالش های ما در محیط زیست وقوع حریق در مناطق جنگلی و حفاظت شده بود که سپاه با ورود به این موضوع، خدمات ارزشمندی را به محیط زیست ارائه کرد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج پشتوانه محیط زیست هستند، افزود: پارک ملی گلستان که در 309 منطقه تحت مدیریت سازمان محیط زیست واقع است یکی از مهم ترین چالش های آن وقوع حریق است که برای حل این مشکل نیز سپاه وارد شده و با تشکیل قرارگاه داخلی و سناریونویسی و حضور میدانی هنگام حریق با هدف پیشگیری و مقابله به کمک ما آمد.

مدیرکل محیط زیست گلستان با اشاره به اینکه طی سال های اخیر از ظرفیت نیروهای بسیج در قالب دیده بان آتش استفاده می کنیم، بیان کرد: گردوغبار یکی دیگر از چالش های گلستان است که بر رضایتمندی، زندگی و معیشت مردم، حوزه کشاورزی و باغبانی تأثیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران گرد و غبار در کمین گلستان/ ریزگردهای استان از کجا می آیند؟

بحران گرد و غبار در کمین گلستان/ ریزگردهای استان از کجا می آیند؟