مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-30سياسي

اقبال مردم جهان به اسلام و قرآن سبب هراس استکبار شده است


مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی مازندران با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس کلام الهی گفت: استقبال و اقبال مردم جهان به دین اسلام و قرآن کریم سبب هراس استکبار شده است.

- حجت الاسلام اسماعیل رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن محکوم کردن اهانت و هتک حرمت به ساخت مقدس قرآن کریم اظهار داشت: قرآن کریم به عنوان ارزشمندترین و بزرگترین اعجاز خداوند میان بشریت به دلیل مغناطیس قوی و اعجاب آور، قلوب بشریت و مردم دنیا را جذب کرده است.

وی افزود: استقبال و اقبال مردم جهان به دین اسلام و قرآن کریم سبب ترس و هراس دشمنان قرآن و استکبار جهانی شده است از این رو هرازچندگاهی به ساحت مقدس اسلامی، پیامبر رحمت (ص) و قرآن کریم بی حرمتی و جسارت می کنند.

وی با اظهار اینکه جامعه قرآنی استان مازندران و دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی مازندران بی حرمتی و هتک حرمت نسبت به قرآن کریم را محکوم می کند، از روشنفکران، رهبران دینی و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی تقاضا و درخواست کرد تا نسبت به این قضیه بی تفاوت نباشند.

حجت الاسلام رمضانی خواستار ارائه پاسخ دندان شکن و درخور شأن دشمنان قرآن شد و گفت: اعتقاد بر- این داریم که وعده و نصرت الهی حق و نزدیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقبال مردم جهان به اسلام و قرآن سبب هراس استکبار شده است

اقبال مردم جهان به اسلام و قرآن سبب هراس استکبار شده است