مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:102023-01-30ورزشي

قوی ترین مردان از پاورلیفتینگ برایم جذاب تر است


نفر اول وزن منفی 105 کیلوگرم مسابقات قوی ترین مردان ایران که قهرمانی جهان در رشته پاورلیفتینگ را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد، علت گرایشش به رشته قوی ترین مردان را جذابیت بالای این رشته عنوان کرد.

- میلاد عباس آبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شرکتش در مسابقات قویترین مردان ایران که اخیرا برگزار شد، اظهار کرد: در این مسابقات در وزن منفی 105 کیلوگرم در 9 آیتم شرکت کردم که مقام قهرمانی را بدست آوردم.

وی که برای سومین سال متوالی موفق به کسب این عنوان شده، در خصوص وضعیت رشته قوی ترین مردان در کرمانشاه هم گفت: متاسفانه در زمان هیات قبلی توجهی به این رشته نمی شد، برای همین از رییس جدید هیات انتظار داریم که به رشته قوی ترین مردان نیز توجه کند که البته ایشان هم قول داده خرداد سال آینده یک مسابقه در سطح مناسب را در این رشته برگزار کند.

عباس آبادی تصریح کرد: در حال حاضر زیرساخت چندانی برای این رشته در کرمانشاه نداریم.

یک سالن در اختیار ورزشکاران این رشته است که آن هم شرایط نامساعد با وسایل غیراستاندارد دارد و جای مناسبی برای تمرین نیست.

وی تاکید کرد: باتوجه به این شرایط در شهرستان محل زندگیم، یک سالن راه اندازی کرده ام و تمام وسایل و تجهیزات مورد نیاز را هم خودم خریداری کرده ام تا بتوانم تمریناتم را ادامه بدهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوی ترین مردان از پاورلیفتینگ برایم جذاب تر است

قوی ترین مردان از پاورلیفتینگ برایم جذاب تر است