مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-30اقتصادي

7 طرح جامع برای شهرکرد در دستور کار شهرداری قرار دارد


در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و ساماندهی حوزه های مختلف تهیه و تدوین 7 طرح جامع در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار دارد.

- محمدحسین واحدیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: 7 طرح جامع شامل هدایت و دفع آب های سطحی، پسماند، فضای سبز شهری، ساماندهی آرامستان بهشت رحمت، میدان میوه و تره بار، پایانه مسافربری آزادی و ساماندهی تبلیغات به منظور حل مشکلات شهری پیش بینی شده است.

شهردار شهرکرد افزود: این طرح ها در حال انعقاد قرارداد با مشاوره مربوطه هستند و اجرای آن ها از سال جدید با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار آغاز می شود.

وی ادامه داد: تهیه طرح های جامع با هدف جلوگیری از موازی کاری تهیه شده که علاوه بر ساماندهی مشکلات سطح شهر از لحاظ اقتصادی نیز برای شهر و شهرداری صرفه اقتصادی دارد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه تهیه طرح های جامع در حوزه های مختلف نقشه و چراغ راهی برای آینده شهر است، خاطرنشان کرد: تاکنون چنین طرح هایی برای شهرکرد پیش بینی نشده بود بنابراین در اجرای اقدامات دیگر با مشکل مواجه بودیم و همین امر موجب ایجاد گره در کار می شد.

وی در پایان گفت: با اجرای این طرح ها اقداماتی از جمله احداث قطعه 6 آرامستان و چند دکه خدماتی، تعریض جوی و جدول های سطح شهر، ایجاد فضای جدید در برخی محلات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 طرح جامع برای شهرکرد در دستور کار شهرداری قرار دارد

7 طرح جامع برای شهرکرد در دستور کار شهرداری قرار دارد