مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-30اقتصادي

وجود 26 طرح نیمه تمام انتقال آب در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 26 طرح نیمه تمام انتقال آب در همه شهرستان های این استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین برزگر ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تولیدات کشاورزی در این استان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حدود 296 هزار تن بود، که این میزان در سال زراعی جاری با 450 درصد رشد به یک میلیون و 627 هزار تن رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هم اینک ارزش محصولات کشاورزی تولید شده در چهارمحال و بختیاری 23 هزار و 435 میلیارد تومان است، افزود: امروز 22 واحد مرغداری فعال در این استان وجود دارد که سالانه 27 هزار تن گوشت مرغ تولید می کنند، این در حالی است در زمان پیروزی انقلاب اسلامی هیچ واحد مرغداری نداشتیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیش از انقلاب تنها دو واحد پرواربندی در این استان فعال بود، این واحدها اکنون یک هزار و 50 واحد هستند که فعالانه در استان مشغول به کار هستند.

برزگر با بیان اینکه در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران 56 هکتار گلخانه در چهارمحال و بختیاری ایجاد شده است، عنوان کرد: همچنین قرار است یک واحد بسته بندی تولیداتدگلخانه ای ظرف سه ماه آینده در این استان به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 26 طرح نیمه تمام انتقال آب در چهارمحال و بختیاری

وجود 26 طرح نیمه تمام انتقال آب در چهارمحال و بختیاری