مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-30سياسي

روایتی جدید از وقایع سال 67 ایران، توسط وکلای سوئدی


وکلای سوئدی حمید نوری در هفتمین جلسه از دادگاه تجدید نظر این پرونده طولانی، دفاعیات خود را ارائه کردند و به بیان روایت تاریخی مهمی از وقایع سال 67 ایران پرداختند که می­تواند مسیر پرونده نوری را تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، چهارشنبه 5 بهمن ماه هفتمین جلسه دادگاه تجدید نظر پرونده حمید نوری، تبعه ایرانی که از آبان ماه سال 98 در سوئد و به اتهام زندانبانی گروهک تروریستی منافقین زندانی شده است برگزار شد.

نوری پس از برگزاری 92 جلسه دادگاه یک طرفه و در حالی که از حق انتخاب آزاد وکیل و همچنین فرصت کافی برای دفاع از خود و ارائه شهود به دادگاه محروم بود توسط دستگاه قضایی سوئد به حبس ابد محکوم شد.

در این گزارش تلاش شده تا گزیده ای از مهم ترین نکات موجود در دفاعیه وکلای حمید نوری در جلسه هفتم دادگاه تجدید نظر مورد اشاره قرار گیرد.

مطالب بیان شده توسط وکلای نوری از این جهت مهم هستند که توسط افرادی غیر ایرانی و بی طرف طرح می گردند و به یک مقطع مهم تاریخی در ایران اشاره دارند.

در جلسه هفتم دادگاه تجدید نظر وکلای نوری در ابتدا تاکید کردند که تعداد اعدام های ادعا شده در سال 67 معیار کافی و وافی برای دادگاه نیست، لیست های افرادی که ادعا می شود اعدام شده اند با یکدیگر  مطابقت ندارند و بسیاری از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی جدید از وقایع سال 67 ایران، توسط وکلای سوئدی

روایتی جدید از وقایع سال 67 ایران، توسط وکلای سوئدی