مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-30سياسي

اجرای پویش «پرچم افتخار» در پایتخت در دهه فجر


مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: پایتخت با اجرای پویش «پرچم افتخار»، اکران های فرهنگی ویژه و نصب المانهای یادآور ایام انقلاب به استقبال چهل و چهارمین بهار انقلاب رفت.

- مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: پایتخت با اجرای پویش پرچم افتخار ، اکران های فرهنگی ویژه و نصب المانهای یادآور ایام انقلاب به استقبال چهل و چهارمین بهار انقلاب رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صیادی با اشاره به اکران فرهنگی پویش پرچم افتخار در پایتخت همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر، افزود: این پویش روایتگر نقاط عطف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و در این پویش فرهنگی چهل و چهار سال همراهی و در کنارهم بودن ملت شریفمان از جمله دفاع مقدس، آزادی خرمشهر، کشف واکسن کرونا، پیشرفت های دانش هسته ای، رحلت امام (ره) و .

به تصویر کشیده می شود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرتهران گفت: رونمایی از المان حاج قاسم در بزرگراه شهید سلیمانی، برگزاری رویداد هنری کاتبان روایت انقلاب و برگزاری آیین سرو قامتان در محل عمارت عین الدوله و رونمایی از 11 نقاشی دیواری از جمله برنامه های ایام دهه فجر است که توسط سازمان انجام می شود.

بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، اکران های فرهنگی ویژه، آماده سازی و نصب 6 عدد تلویزیون شهری، 4 عدد راد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «پرچم افتخار» در پایتخت در دهه فجر

اجرای پویش «پرچم افتخار» در پایتخت در دهه فجر