مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-30اقتصادي

ابلاغ دستورالعمل احداث اتاقک پسماند در مجتمع های مسکونی بالای 50 واحد


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ابلاغ دستورالعمل احداث جایگاه نگهداری و استقرار مخازن ذخیره سازی پسماند در مجتمع های مسکونی بالای 50 واحد در آینده نزدیک خبر داد.

- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ابلاغ دستورالعمل احداث جایگاه نگهداری و استقرار مخازن ذخیره سازی پسماند در مجتمع های مسکونی بالای 50 واحد در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا شرفی در این باره گفت: به منظور ایجاد تحول در سیستم ذخیره سازی پسماند با محوریت تفکیک پسماند در مبادی تولید و کاهش مخازن ذخیره سازی در سطح شهر و جلوگیری از پدیده مذموم زباله گردی، دستورالعمل احداث جایگاه و استقرار مخازن ذخیره سازی در مجتمع های مسکونی بالای 50 واحد به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: به استناد مصوبه طرح جامع مدیریت پسماند و در راستای برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند با همکاری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی نسبت به تدوین دستورالعمل احداث اتاقک پسماند به منظور استقرار مخازن ذخیره سازی پسماند در مجتمع های مسکونی بالای 50 واحد در سطح شهر تهران اقدام کردند.

شرفی با بیان اینکه پس از بحث و تبادل نظر کارشناسی با تمامی ذی نفعان و ذی مدخلان، این دستورالعمل نهایی شده است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل احداث اتاقک پسماند در مجتمع های مسکونی بالای 50 واحد

ابلاغ دستورالعمل احداث اتاقک پسماند در مجتمع های مسکونی بالای 50 واحد