مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-30اقتصادي

سرمایه گذاری 12 میلیارد دلاری برای تأمین انرژی و آب بخش صنعت


سرمایه گذاری بالغ بر 12 میلیارد دلار در حوزه تأمین انرژی و آب در دستور کار وزارت صمت است و چندین پروژه ملی در این خصوص در کشور تعریف شده و وارد فاز اجرایی شد.

- کرج- قائم مقام وزیر صمت گفت: سرمایه گذاری بالغ بر 12 میلیارد دلار در حوزه تأمین انرژی و آب در دستور کار وزارت صمت بوده و چندین پروژه ملی در این خصوص در کشور تعریف و وارد فاز اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی نیازی ظهر دوشنبه در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان بزرگ استان البرز اظها: کرد سرمایه گذاری بالغ بر 12 میلیارد دلار در حوزه تأمین انرژی و آب در دستور کار وزارت صمت است و چندین پروژه ملی در این خصوص در کشور تعریف شده و وارد فاز اجرایی شده است وی بیان کرد: همه این عزیزان، تاکنون اتفاقات بزرگی در عرصه تولید کشور رقم زده اند و حتماً تمام تلاش دولت بر این نکته معطوف است تا علیرغم برخی مشکلات انباشته شده از گذشته با کمک و همفکری خود صنعتگران از این شرایط عبور کنیم و بسیاری از مشکلات و موانع موجود مرتفع شوند.

قائم مقام وزیر صمت تصریح کرد: اولویت وزارت صمت واگذاری حداکثری امور به بخش خصوصی و تشکل های منسجم این حوزه است، در همین راستا با توجه به همکاری بسیار خوبی که میان خانه صمت و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز شکل گرفته است؛ امیدواریم روند موجود در تفویض ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 12 میلیارد دلاری برای تأمین انرژی و آب بخش صنعت

سرمایه گذاری 12 میلیارد دلاری برای تأمین انرژی و آب بخش صنعت