مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 16:352023-01-30پزشكي

شناسایی 9 بیمار مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته در مازندران


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: در 24 ساعت گذشته 9 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: در 24 ساعت گذشته 9 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

فرهاد غلامی با اشاره به اینکه از روز گذشته تاکنون 3 نفر از افراد بستری شده، از بیمارستان ها مرخص و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه می دهند، افزود: هم اکنون 38 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی مازندران بستری هستند که از این تعداد 5 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

16 شهرستان آبی و 6 شهر زرد بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور که از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، اعلام می‎شود؛ تعداد شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی در استان مازندران همانند هفته های گذشته صفر بوده و تعداد مناطق با وضعیت آبی به 16 شهرستان افزایش یافت و مناطق زرد به 6 شهرستان شامل گلوگاه، جویبار، سوادکوه، آمل، بابلسر و رامسر کاهش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 9 بیمار مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته در مازندران

شناسایی 9 بیمار مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته در مازندران