مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 17:252023-01-30سياسي

نشست «رسانه ها و چشم اندازه مسأله فلسطین» برگزار می شود


نشست تخصصی «رسانه ها و چشم انداز مسئله فلسطین 44 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی» فردا سه شنبه 11 بهمن در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

- نشست تخصصی رسانه ها و چشم انداز مسئله فلسطین 44 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی فردا سه شنبه 11 بهمن در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب، رادیو گفت وگو با مشارکت فرهنگسرای رسانه ویژه برنامه جدیدی را با محوریت رسانه ها و چشم انداز مسئله فلسطین 44 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

فرهنگسرای رسانه تاکنون برنامه هایی را با همکاری رادیو گفت وگو در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برگزار کرده کرده و این بار در یک عصرانه مطبوعاتی، میزگرد تخصصی گفتگوی سیاسی میزبان مهدی شکیبایی کارشناس مسائل فلسطین و علیرضا عرب کارشناس مسائل فلسطین است.

این برنامه با اجرای مهدی عزیزی و با تهیه کنندگی فریدون ماهر روز سه شنبه 11 بهمن از ساعت 17:30 تا 19 در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار شده و به صورت زنده از رادیو گفت وگو روی موج FM ردیف 103.

5 مگاهرتز پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «رسانه ها و چشم اندازه مسأله فلسطین» برگزار می شود

نشست «رسانه ها و چشم اندازه مسأله فلسطین» برگزار می شود