مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 17:402023-01-30سياسي

برنامه های بنیاد شهید خراسان رضوی به مناسبت دهه فجر امسال اعلام شد


مدیر کل بنیاد و امور ایثارگران خراسان رضوی به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، دیدار با خانواده شهدا و اجرای طرح پایش سلامت آنان و همچنین برگزاری نمایشگاه عکس گروهی با موضوع ایثار و شهادت به عنوان اهم مراسم این اداره کل در ایام دهه فجر امسال اشاره کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل بنیاد و امور ایثارگران خراسان رضوی به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، دیدار با خانواده شهدا و اجرای طرح پایش سلامت آنان و همچنین برگزاری نمایشگاه عکس گروهی با موضوع ایثار و شهادت به عنوان اهم مراسم این اداره کل در ایام دهه فجر امسال اشاره کرد.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی امروز، 11 بهمن ماه، در نشست خبری اعلام برنامه های دهه فجر که در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: سراسر زندگانی نورانی امام رضا(ع) مجاهدت خستگی ناپذیر در راه خدا و مقابله با جبهه کفر، الحاد و نفاق بود و خراسان رضوی به خود می بالد که در سند افتخار این استان، قریب به 18 هزار شهید، 51 هزار و 400 جانباز، 3400 آزاده و 3800 خانواده شاهد و ایثارگر به چشم می خورد.

وی ادامه داد: به خود می بالیم که خراسان رضوی 171 شهید در دوران انقلاب اسلامی تقدیم کرده که از این تعداد 118 نفر از بین مردم مشهد بودند و 14 نفر از این شهدا از سبزوار، هشت شهید از تربت حیدریه، هفت شهید از قوچان، هفت شهید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بنیاد شهید خراسان رضوی به مناسبت دهه فجر امسال اعلام شد

برنامه های بنیاد شهید خراسان رضوی به مناسبت دهه فجر امسال اعلام شد