مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 17:452023-01-30سياسي

برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان روستا و عشایر جنوب کرمان همزمان با دهه فجر


مدیر هماهنگی و ترویج کشاورزی جنوب کرمان از برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های زنان روستایی و عشایر جنوب کرمان همزمان با آیین جشن بزرگ انقلاب خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر هماهنگی و ترویج کشاورزی جنوب کرمان از برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های زنان روستایی و عشایر جنوب کرمان همزمان با آیین جشن بزرگ انقلاب خبر داد.

مهندس مهدی میجانی در گفت و گو با ایسنا با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به نقش جامعه زنان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: جامعه زنان همواره در همه صحنه های انقلاب پیشرو بودند و فداکاری ها و پشتیبانی های این قشر تاثیرگذار به عنوان یک سند افتخار در تاریخ انقلاب ماندگار خواهند شد.

وی از سختکوشی زنان روستا و عشایر به نیکی یاد کرد و افزود: زنان روستا و عشایر در سخت ترین شرایط در سبد غذایی جامعه نقش بی بدیلی را ایفا کردند که مایه فخر و مباهات است.

میجانی با تشریح جزیبات برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای زنان روستا و عشایر اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و اجرای تفاهمنامه مشترک فی مابین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های زنان روستایی و عش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان روستا و عشایر جنوب کرمان همزمان با دهه فجر

برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان روستا و عشایر جنوب کرمان همزمان با دهه فجر