مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 17:452023-01-30سياسي

وزیر علوم افزایش اعتبارات پایه دانشگاه شهید چمران اهواز را پیگیری کند


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به ضعیف بودن اعتبارات پایه این دانشگاه نسبت به دانشگاه های هم تراز، خواستار پیگیری وزیر علوم برای جبران این مساله شد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به ضعیف بودن اعتبارات پایه این دانشگاه نسبت به دانشگاه های هم تراز، خواستار پیگیری وزیر علوم برای جبران این مساله شد.

دکتر علی محمد آخوندعلی در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه شهید چمران اهواز که امروز (10 بهمن ماه) با حضور وزیر علوم در دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به نقش دانشگاه اهواز در دوران جنگ تحمیلی اظهار کرد: در ابتدای جنگ در دانشکده کشاورزی دانشگاه اهواز، اولین دفتر جنگ های پارتیزانی در خوزستان توسط شهید چمران و مقام معظم رهبری برقرار شد؛ دانشگاه ما دانشگاه جانباز است و دارای صدمات جدی از آن دوره تاریخ است.

در زمانی که دانشجویان در پی تمهیدات لازم برای خدمت به جبهه بودند و اهواز از زمین و هوا تحت تاثیر بمباران قرار داشت و مردم اهواز و دیگر شهرها دچار خسران می شدند، این دانشگاه نیز بخش وسیعی از امکاناتش را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تمام کاروان حمل و نقلی دانشگاه در زمان دفاع مقدس در اختیار جنگ از بین رفت و فرسوده و از رده خارج شد و دانشگاه اکنون یک اتوبوس نیز ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم افزایش اعتبارات پایه دانشگاه شهید چمران اهواز را پیگیری کند

وزیر علوم افزایش اعتبارات پایه دانشگاه شهید چمران اهواز را پیگیری کند