مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 17:512023-01-30بين الملل

اتحادیه اروپا: گزارش های مربوط به حادثه اصفهان را دنبال می کنیم


«پیتر استانو» سخنگوی ارشد سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا گفت: اتحادیه اروپا از همه طرف ها می خواهد که از هرگونه اقدامی که به تشدید تنش های موجود در منطقه منجر می شود، - پیتر استانو سخنگوی ارشد سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا گفت: اتحادیه اروپا از همه طرف ها می خواهد که از هرگونه اقدامی که به تشدید تنش های موجود در منطقه منجر می شود، خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، سخنگوی ارشد سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به حمله ناموفق اخیر به یک تاسیسات نظامی در اصفهان گفت که این اتحادیه گزارش های مربوط به این حادثه را دنبال می کند.

پیتر استانو این مطلب را روز دوشنبه در نشست خبری از بروکسل مطرح و با نیم نگاهی به نقش احتمالی رژیم صهیونیستی در این رابطه افزود: اتحادیه اروپا از همه طرف ها می خواهد که از هرگونه اقدامی که به تشدید تنش های موجود در منطقه منجر می شود، خودداری کنند.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: شامگاه شنبه - هشتم بهمن - یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ناموفق ریزپرنده ها قرار گرفت که یکی از آنها با اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا: گزارش های مربوط به حادثه اصفهان را دنبال می کنیم

اتحادیه اروپا: گزارش های مربوط به حادثه اصفهان را دنبال می کنیم