مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-30اجتماعي

رایزنی برای حل مشکل رتبه بندی معلمان مهرآفرین


وزیر آموزش و پرورش از رایزنی با دولت برای حل مشکل رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درباره بودجه آموزش و پرورش اظهار کرد: بودجه آموزش و پرورش علی رغم اینکه در دولت سیزدهم تغییر خوبی از جهت رشد در بودجه عمومی دولت داشت اما با توجه به اجرای سند تحول بنیادین و اقداماتی که داریم هم نیازمند تقویت و هم چرخش در روش های تأمین آن هستیم.

وی ادامه داد: این موضوع بخشی به درون آموزش و پرورش بر می گردد و جا دارد تشکر کنم از همه دست اندرکاران بودجه که به ما کمک می کنند و رییس جمهور تأکید دارد آموزش و پرورش در اولویت است.

نوری تصریح کرد: جا دارد از اولیا،خیرین، گروه های جهادی، انجمن ها و مجمع های مختلف تشکر کنیم که راه را برای تعلیم و تربیت بهتر فراهم کردند.

وی درباره مشکل رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین گفت: امروز هم عنوان کردم که رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین انجام شده است اما مصوبه ترمیم حقوق ابهام دارد و بابد رفع شود که با معاون حقوقی رییس جمهور صحبت کردم و گفتم راهی دارد که برطرف شود.

  وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: قرار شد بررسی کنند و نتیجه را اعلام کنند البته قبل از این هم علی الحساب رتبه بندی را برای آنها پرداخت کرده بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای حل مشکل رتبه بندی معلمان مهرآفرین

رایزنی برای حل مشکل رتبه بندی معلمان مهرآفرین