مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 18:302023-01-30اقتصادي

خبر خوش برای صاحبان صنایع/ از تعریف پروژه اختصاصی تا توسعه زیرساخت ها


قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سرمایه گذاری بالغ بر 12 میلیارد دلار در حوزه تامین انرژی و آب در دستور کار وزارت صمت است و چندین پروژه ملی در این خصوص در کشور تعریف شده و وارد فاز اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سید مهدی نیازی، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان بزرگ استان البرز، گفت: همه این عزیزان، تاکنون اتفاقات بزرگی در عرصه تولید کشور رقم زده اند و حتما تمام تلاش دولت بر این نکته معطوف است تا علیرغم برخی مشکلات انباشته شده از گذشته با کمک و همفکری خود صنعتگران از این شرایط عبور کنیم و بسیاری از مشکلات و موانع موجود مرتفع شوند.

وی افزود: اولویت وزارت صمت واگذاری حداکثری امور به بخش خصوصی و تشکل های منسجم این حوزه است، در همین راستا با توجه به همکاری بسیار خوبی که میان خانه صمت و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز شکل گرفته است؛ امیدواریم روند موجود در تفویض اختیارات که مورد تاکید وزارت صمت است در این استان تداوم یابد.

این مقام مسؤول یادآور شد: خانه صنعت، معدن و تجارت از تشکل های بسیار ریشه دار و محکم حوزه تولید و تجارت کشور است، در وزارت صمت همواره تلاش شده به صورت مستمر از ظرفیت های این تشکل بزرگ بهره برداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای صاحبان صنایع/ از تعریف پروژه اختصاصی تا توسعه زیرساخت ها

خبر خوش برای صاحبان صنایع/ از تعریف پروژه اختصاصی تا توسعه زیرساخت ها