مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 20:102023-01-30سياسي

مهمترین سرمایه سپاه پشتوانه مردمی است


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به اقدام روانی دشمنان علیه سپاه پاسداران، گفت: مهمترین سرمایه سپاه پشتوانه و حمایت مردمی است.

- کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به اقدام روانی دشمنان علیه سپاه پاسداران، گفت: مهمترین سرمایه سپاه پشتوانه و حمایت مردمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن ریحانی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و جمعی از روحانیون که در فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، اظهار گرد: پشتوانه مردمی مهم ترین سرمایه برای سپاه پاسداران است و تمام مردم ایران دارای تفکر بسیجی هستند.

وی افزود: اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه تنها یک اقدامی روانی و رسانه ای بوده و قطعاً را به جایی نخواهد برد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در جریان ناآرامی های اخیر تمام سعی خود را انجام دادند تا انقلاب اسلامی را با چالش مواجه کنند اما موفق نشدند و دلیل اصلی آن عدم همراهی مردم با آنان بود.

ریحانی بیان کرد: ناآرامی های اخیر به مراتب از جنگ تحمیلی پیچیده تر بود زیرا هشت سال دفاع مقدس یک جنگ مستقیم بود اما فتنه اخیر یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین سرمایه سپاه پشتوانه مردمی است

مهمترین سرمایه سپاه پشتوانه مردمی است