مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 20:212023-01-30سياسي

لزوم تثبیت و توسعه شبکه امامت در استان البرز


مسئول امور امامان محله اداره کل تبلیغات اسلامی البرز به تشریح اردوی آموزشی شهید مجید سلیمانی پرداخت و گفت: این اردو با هدف توسعه شبکه امامت و تثبیت این شبکه اجرا شد.

- حجت الاسلام محسن ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح اردوی آموزشی شهید مجید سلیمانی پرداخت و گفت: این اردو دی ماه 1401 با هدف توسعه شبکه امامت و تثبیت این شبکه اجرا شد.

وی افزود: به لطف خدا 80 خانواده امام محله، شریکه امام و فرزندان آنها که این نشسته آموزشی که به نام شهید بزرگوار نامگذاری شده بود حضور پیدا کردند.

مسئول امور امامان محله اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: نخستین روز از این برنامه تحت عنوان افتتاحیه، آیینی در سالن آمفی تئاتر هتل ولایت مشهد با حضور استاد ابوالفضل موسوی از اساتید کشوری و مطرح پیرامون مسئله بهداشت روان و خانواده برگزار شد که با استقبال خوب از سوی حاضرین همراه بود.

وی اضافه کرد: ادامه این اردوی آموزشی در روز دوم که از صبح تا ظهر بود، در پایگاه فرهنگی صحن باب الجواد حرم مطهر توسط اساتید مطرح و ائمه جماعت و امامان محله موفق و با حضور امامان محله استان البرز برگزار شد.

ملکی به برگزاری برنامه اختتامیه این اردو که با حضور حجت الاسلام راشد یزدی و مداح مطرح کشوری سعید حدادی همراه بود اشاره کرد و یادآور شد در این روز گعده صمیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تثبیت و توسعه شبکه امامت در استان البرز

لزوم تثبیت و توسعه شبکه امامت در استان البرز