مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 21:452023-01-30پزشكي

عیادت وزیر بهداشت از بیماران اعزامی شهرستان خوی به بیمارستان مرند


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از بیماران اعزامی شهرستان خوی به بیمارستان آیت الله کوه کمری مرند عیادت کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از بیماران اعزامی شهرستان خوی به بیمارستان آیت الله کوه کمری مرند عیادت کردند.

دکتر بهرام عین الهی، دوشنبه 10 بهمن ماه، به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ضمن عیادت از بیماران اعزامی از شهرستان خوی در جریان آخرین وضعیت درمانی آنها قرار گرفتند.

در این بازدید، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت خدمات رسانی در بیمارستان آیت الله کوه کمری مرند از بیماران منتقل شده از بیمارستان خوی به بیمارستان کوه کمری مرند دلجویی و عیادت به عمل آورد.

وزیر بهداشت همچنین در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان مرند، وضعیت حال حاضر بیمارستان یکصد تختخوابی آیت الله حجت کوه کمری را نامناسب دانست و گفت: این شهرستان ویژه با جمعیتی افزون بر 260 هزار نفر فقط یک بیمارستان یک صد تختخوابی دارد که این بیمارستان هم به سامانه های نوین پزشکی مجهز نیست و بیماران از این بابت دچار مشکل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت وزیر بهداشت از بیماران اعزامی شهرستان خوی به بیمارستان مرند

عیادت وزیر بهداشت از بیماران اعزامی شهرستان خوی به بیمارستان مرند