مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:102023-01-30اقتصادي

استان مرکزی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی شد


سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از مشمول شدن این استان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا گودرزی با اشاره به اینکه استان مرکزی مشمول طرح عملیات طرح کالابرگ الکترونیکی شد، اظهار داشت: پس از اجرایی شدن عملیات طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت آزمایشی در استان هرمزگان، استان های قزوین، گیلان و مرکزی مشمول اجرای آزمایشی این طرح شدند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: دولت به منظور تقویت سلامت غذایی خانوار طرح کالابرگ الکترونیکی را کلید زده است تا امکانی را برای خانواده ها فراهم کند تا کالاهای اساسی را به قیمت ثابت و به اعتبار یارانه یک ماه زودتر خرید کنند.

وی با اشاره به جزییات این طرح بیان کرد: این طرح امکان خرید اعتباری 10 قلم کالای اساسی تا سقف مبلغ یارانه خانوار، یک ماه زودتر از تاریخ واریز نقدی فراهم می شود.

گودرزی افزود: در این طرح سهم پرداختی خریدار از قیمت کالا توسط آنها با استفاده از کارت بانکی یا به صورت نقدی پرداخت شده و مابه التفاوت آن تا قیمت روز اقلام از محل اعتبار آنها پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول 10 گروه کالایی از جمله شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم مرغ، ماکارونی، قند و شکر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی شد

استان مرکزی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی شد