مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:302023-01-30اقتصادي

طرح های برق رسانی خراسان رضوی با 7000 میلیارد ریال آماده بهره برداری است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: 10 طرح بزرگ برق رسانی شهری و روستایی بااعتبار هفت هزار و 896 میلیارد ریال هم زمان با دهه فجر امسال در شهرستان های مختلف استان آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محسن ذبیحی اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح های فوق در سال جاری آغازشده که خوشبختانه همه آن ها در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری می شود.

وی بیان کرد: تبدیل یک هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خود نگهدار به منظور افزایش کیفیت برق تحویلی به مشترکین و پیشگیری از سرقت شبکه های سیمی از مهم ترین طرح های شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی در سال جاری است که برای اجرای آن 2 هزار و 100میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ذبیحی توسعه شبکه برق در قالب احداث شبکه فشار متوسط، نصب پست و احداث شبکه فشار ضعیف به منظور تأمین برق بیش از 20 هزار مشترک جدید شهری در شهرستان های تابعه شرکت توزیع برق خراسان رضوی بااعتبار هزار و 50 میلیارد ریال را از دیگر طرح های آماده بهره برداری در دهه فجر امسال برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: هم زمان با دهه فجر امسال طرح بهارستان (اصلاح و بهسازی شبکه روستایی) شامل جابه جایی پایه های برق، رفع افت ولتاژ، بازسازی شبکه های فرسوده و اصلاح روشنایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های برق رسانی خراسان رضوی با 7000 میلیارد ریال آماده بهره برداری است

طرح های برق رسانی خراسان رضوی با 7000 میلیارد ریال آماده بهره برداری است