مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:402023-01-30اقتصادي

165 طرح عمرانی و اقتصادی در سمنان به بهره برداری می رسد


فرماندار سمنان بابیان اینکه طی دهه فجر سال جاری 165 طرح عمرانی و اقتصاد دهه فجر در سمنان به بهره برداری می رسد، گفت: افتتاح این طرح ها اشتغال 251 نفر را به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد بهرامی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع دهه فجر به میزبانی سالن جلسات فرمانداری سمنان ضمن بیان اینکه طی دهه فجر سال جاری 165 طرح عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان سمنان به بهره برداری خواهد رسید، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح ها یکهزار و 100 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه از مجموع طرح های قابل افتتاح 158 طرح عمرانی با اعتبار 443 میلیارد تومان خواهد بود، افزود: هفت طرح اقتصادی با اعتبار 648 میلیارد تومان نیز آماده بهره برداری طی ایام الله دهه فجر در شهر سمنان است.

فرماندار سمنان ضمن بیان اینکه 181 طرح افتتاحی و کلنگ زنی برای افتتاح طی دهه فجر سال جاری در دستور کار است، ابراز داشت: پیش بینی می شود افتتاح و بهره برداری از این طرح ها بتواند برای 251 نفر در شهر سمنان به صورت مستقیم ایجاد کند.

بهرامی ضمن بیان اینکه عملیات اجرایی 15 طرح عمرانی با 879 میلیارد تومان و یک طرح اقتصادی با اعتبار دو میلیارد تومان برای سال جاری آغاز می شود، تصریح کرد: به نظر می رسد در صورت تخصیص به موقع اعتبارات افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

165 طرح عمرانی و اقتصادی در سمنان به بهره برداری می رسد

165 طرح عمرانی و اقتصادی در سمنان به بهره برداری می رسد