مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:452023-01-30حوادث

وقوع 7 عملیات پلیسی در استان سمنان/ قانون شکنان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام هفت ماموریت ویژه پلیسی در سطح استان خبر داد و گفت: دستگیری مزاحمان نوامیس مردم، کشف قاچاق سوخت و مواد مخدر از جمله مهمترین این موارد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی 48 ساعت گذشته هفت عملیات ویژه پلیسی در سطح استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: این عملیات ها دو مورد شاهرود، دو مورد سمنان، یک مورد سرخه، یک مورد گرمسار و یک مورد دامغان اتفاق افتادند و در همگی موارد متخلفان دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه مزاحم نوامیس مردم در شهر سمنان به دام پلیس افتادند، افزود: پنج راکب موتور سوار که در محدوده مدرسه دخترانه مسکن مهر این شهر برای دختران دانش آموز مزاحمت ایجاد می کردند، شناسایی و دستگیر شدند چرا که امنیت روانی شهروندان و حفظ رعایت حقوق شهروندی مردم همواره مورد تاکید است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه مأموران کلانتری 12 سمنان فرد اراذل و اوباش و عامل مزاحمت برای نوامیس مردم را دستگیر کردند، ابراز داشت: در سوابق این متهم مواردی همچون سرقت و شرارت به چشم می خورد و جان، مال و نوامیس مردم خط قرمز پلیس محسوب می شود و با این گونه مصادیق ناامنی به طور جد بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 7 عملیات پلیسی در استان سمنان/ قانون شکنان دستگیر شدند

وقوع 7 عملیات پلیسی در استان سمنان/ قانون شکنان دستگیر شدند