مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:502023-01-30ورزشي

بزرگترین کمپ ورزشی حرفه‎ای شرکت فولادین ذوب آمل در محمودآباد احداث می شود


بزرگترین کمپ ورزشی و گردشگری حرفه‎ای توسط شرکت فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل در راستای تأکیدهای استاندار مازندران مبنی بر توسعه ورزش استان در محمودآباد احداث می‎شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل، همزمان با ایام گرامیداشت حماسه اسلامی 6 بهمن باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا از خانواده شهدای ورزشکار و ورزشکاران شاخص آملی تجلیل کرد.

مدیرکل بانوان استانداری مازندران در این مراسم با قدردانی از تلاش‎های باشگاه فولادین ذوب آمل، اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان باشگاه صنایع آشامیدنی نوا توانسته در لیگ برتر خوب بدرخشد و در حال راهیابی به سوپر لیگ باشگاه های کشور است که باید برای این موفقیت ارزشمند ورزشی به مردم آمل و مازندران تبریک گفت.

سمیه طوسی با اشاره به اینکه باید از حوزه بانوان حمایت کرد، افزود: بانوان نیازمند حمایت همه جانبه هستند، باید صنایع و شرکت‎ها را ترغیب کنیم تا از حوزه بانوان حمایت کنند.

وی تصریح کرد: طرحی به اداره کل ورزش و جوانان مازندران ارائه دادیم تا تیم‎های لیگ برتری و ورزشکاران مدال‎آور به صورت ویژه حمایت شوند که این مهم باعث انگیزه برای دیگر دختران و بانوان استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کمپ ورزشی حرفه‎ای شرکت فولادین ذوب آمل در محمودآباد احداث می شود

بزرگترین کمپ ورزشی حرفه‎ای شرکت فولادین ذوب آمل در محمودآباد احداث می شود