مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 23:102023-01-30ورزشي

خراسان رضوی با اجرای بیش از 25 هزار برنامه به استقبال دهه فجر می رود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: 2 هزار ستاد در شهرستان‏ ها، بخش ها و روستاهای استان به مناسبت دهه فجر امسال تشکیل شده است که این ستادها 25 هزار و 496 برنامه را برگزار خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام سید محمد سلطانی در نشست خبری به مناسب فرارسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: امسال برنامه های دهه فجر در هزار و 700 مسجد و 6 هزار پایگاه و هشت هزار مدرسه استان خراسان رضوی نیز برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: 2 هزار ستاد در شهرستان‏ ها، بخش ها و روستاهای استان به مناسبت دهه فجر امسال تشکیل شده است که این ستادها 25 هزار و 496 برنامه را برگزار خواهند کرد.

سلطانی با اشاره به برنامه های روز 12 بهمن ماه و سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی بیان کرد: نواخته شدن نقاره خانه حرم مطهر رضوی، سخنرانی استاندار خراسان رضوی در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد، آغاز برگزاری مسابقه رالی جانبازان کشور از مشهد مقدس تا مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان و رژه ترکیبی 320 دستگاه موتورسیکلت نیروهای مسلح استان از فرودگاه تا میدان شهدا از برنامه های روز نخست دهه فجر است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: عطرافشانی گلزار شهدای انقلاب اسلامی در سیزدهم بهمن، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به مدت 10 شب در مساجد شاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی با اجرای بیش از 25 هزار برنامه به استقبال دهه فجر می رود

خراسان رضوی با اجرای بیش از 25 هزار برنامه به استقبال دهه فجر می رود