مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 23:202023-01-30اقتصادي

ورود کمیسیون تلفیق به تعیین نرخ خوراک پتروشیمی ها در بودجه سال آینده


یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از بررسی موضوع تعیین نرخ خوراک پتروشیمی ها در جلسه نوبت سوم این کمیسیون خبر داد و گفت که با توجه به نظرات مختلف، - قرار شد مرکز پژوهش ها گزارش کارشناسی تهیه و به کمیسیون ارائه کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه نوبت سوم کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 گفت: این جلسه بیشتر درباره منابع تعیین قیر بود.

پیشنهادی مطرح بود که همان مصوبه مربوط به قیر در بودجه 1401 ملاک باشد که رای نیاورد و پیشنهاد دولت با مقداری افزایش به تصویب رسید.

او توضیح داد: در بند ک تبصره یک لایحه بودجه 1402 آمده است: به وزارت نفت اجازه داده می شود در سال آینده نسبت به فروش مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) از محل تحویل نفت خام (مازاد بر منابع بندهای ب و ی این تبصره) به پالایشگاه تا سقف 19 هزار میلیارد تومان اقدام کند.

این رقم در کمیسیون تلفیق به 25 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که درآمد حاصله به حساب خزانه واریز می شود تا مابه ازای آن قیر به دستگاه های مربوطه داده شود.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 با اشاره به بررسی موضوع افزایش نرخ خوراک پتروشیمی ها در جلسه امشب این کمیسیون گفت: برای بررسی موضوع نرخ خوراک پتروشیمی ها از مدیر کل صنایع پتروشیمی و پلیمری وزارت صنعت، معاون برنامه ریزی وزارت نفت، رییس سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کمیسیون تلفیق به تعیین نرخ خوراک پتروشیمی ها در بودجه سال آینده

ورود کمیسیون تلفیق به تعیین نرخ خوراک پتروشیمی ها در بودجه سال آینده