مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 23:502023-01-30بين الملل

هشدار عرین الاسود به صهیونیست ها: در خانه هایتان به سراغتان خواهیم آمد


گروه مقاومت عرین الاسود ضمن هشدار به صهیونیستها مبنی بر هدف قرار دادن آنان، تأکید کرد که هیچ جایی برای آنان در خاک فلسطین وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه مقاومت عرین الاسود (بیشه شیران) فلسطین شامگاه امروز دوشنبه بیانیه هشدارآمیزی علیه رژیم موقت صهیونیستی صادر کرد.

این گروه با انتشار بیانیه در کانال تلگرامی خود، نوشت، اگر ساکنان قدس شریف، به پا خیزند، زمین در زیر پای متجاوزان به لرزه درخواهد آمد و خواهند توانست ترس را در دل صهیونیستها متجاوز بیاندازند.

در این بیانیه با اشاره به عملیات استشهادی اخیر در قدس اشغالی آمده است، گروههای عرین الاسود به این جوان فلسطینی شجاع و کسانی که در این مسیر گام برمی دارند، درود می فرستد.

بر اساس این بیانیه، صهیونیستها باید بدانند که سرزمین شیر و عسل (فلسطین)، به سرزمین خون و گوشت اجسادشان در این خاک بدل خواهد شد و پیام ما به شما این است که هیچ جایی در سرزمین ما ندارید .

عرین الاسود با بیان اینکه فلسطین هیچ جایی برای دفن اموات صهیونیستها ندارد، خطاب به آنان گفت: از همان جایی که آمده اید، به زادگاه اصلی خود بازگردید؛ زیرا این مسئله بسیار بهتر از سرنوشت حتمی شما در سرزمین ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار عرین الاسود به صهیونیست ها: در خانه هایتان به سراغتان خواهیم آمد

هشدار عرین الاسود به صهیونیست ها: در خانه هایتان به سراغتان خواهیم آمد