مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 00:122023-01-30سياسي

نشست ملی قرارگاه راهیان نور دانشجویی با حضور وزیر علوم برگزار شد


با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نشست ملی قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

- ایسنا/خوزستان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نشست ملی قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

دکتر زلفی گل در این نشست که شامگاه دوشنبه 10 بهمن ماه در سالن اجتماعات حوزه ی ریاست این دانشگاه برگزار شد، گفت: برپایی اردوهای راهیان نور کار سخت و دشوار است؛ از این رو از تلاش های بسیج دانشجویی و تشکل ها مرتبط برای برگزاری این رویداد فرهنگی قدردانی می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: سال گذشته برخی علاقه مندان به حضور در اردوهای راهیان نور به دلیل همه گیری بیماری کرونا و رعایت برخی مسائل نتوانستند در این آیین حضور یابند؛ اما امسال با کاهش این بیماری در کشورمان شاهد تقاضاهای بیشتری برای حضور در اردوهای راهیان نور خواهیم بود.

زلفی گل، بیان کرد: تلاش خواهیم کرد این حرکت فرهنگی و معنوی در آینده هرچه بهتر برگزار شود و پیگیری های لازم برای تامین اعتبارات لازم انجام می شود و از بسیج دانشجویی نیز می‎خواهیم که با رایزنی های لازم با نمایندگان مجلس مسئله ی اختصاص پنج درصد از اعتبارات دانشگاه ها به مسائل فرهنگی را دنبال کنند؛ با اختصاص این اعتبار بخش قابل توجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ملی قرارگاه راهیان نور دانشجویی با حضور وزیر علوم برگزار شد

نشست ملی قرارگاه راهیان نور دانشجویی با حضور وزیر علوم برگزار شد