مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 04:002023-01-31بين الملل

واکنش قانونگذاران سیاهپوست کنگره آمریکا به خشونت پلیس


در ادامه پیامدهای رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا با یک جوان سیاهپوست در شهر ممفیس، قانونگذاران سیاهپوست کنگره آمریکا خواستار پیگیری اصلاح پلیس این کشور توسط جو بایدن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با ادامه تظاهرات در آمریکا علیه رفتار خشونت آمیز مرگبار پلیس با تایر نیکولز جوان سیاهپوست 29 ساله در شهر ممفیس، گروه قانونگذاران سیاهپوست کنگره آمریکا برای دیدار با جو بایدن ، رییس جمهور این کشور با هدف بحث بر سر اصلاحات در نیروی پلیس درخواست دادند.

به نوشته روزنامه گاردین ، به دنبال ضرب و شتم مرگبار تایر نیکولز توسط افسران پلیس در شهر ممفیس آمریکا موجی از تقاضا برای اعمال اصلاحات در پلیس این کشور به راه افتاده است.

استیون هورسفورد ، رییس فراکسیون قانونگذاران سیاهپوست کنگره آمریکا گفت، این گروه شامل 60 نماینده کنگره درخواست دیدار با رییس جمهور آمریکا را در روزهای آینده داشته است.

به گفته او هدف  از این درخواست اعمال فشار برای انجام مذاکرات بر سر اصلاحات شدیدا ضروری در نظام قضایی آمریکا به ویژه، در اقدامات و رفتار ماموران ضابط قانون است.

در ضمن این درخواست از رییس جمهور آمریکا که اخیرا خواستار تصویب اصلاحات در نیروی پلیس شد، روز یکشنبه اعتراضات در شهر ممفیس علیه مرگ تایر نیکولز در اثر ضرب و شتم ماموران این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قانونگذاران سیاهپوست کنگره آمریکا به خشونت پلیس

واکنش قانونگذاران سیاهپوست کنگره آمریکا به خشونت پلیس