مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 07:402023-01-31سياسي

ولایت مداری درسی از مکتب شهدا و راه پیروزی و نجات است


امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ولایتمداری آموزه مکتب و جلسه شهدا است گفت: ولایتمداری راه نجات، کمال، پیشرفت، تمدن، مقاومت، بصیرت و شکست دشمنان و پیروزمندی مؤمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه شب در یادواره شهدای والامقام شهرستان گناوه با محوریت شهدای عملیات والفجر 8 در گلزار شهدای این شهرستان اظهار داشت: حضور باشکوه مردم شهرستان گناوه در یادواره شهدا برای گرامیداشت مقام شهیدان، نشان از بصیرت حضور در صحنه، رهروی و وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی که تجلی در منظومه حیات شهدا دارد، است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: شهرستان گناوه همواره نماد ولایتمداری نسبت به اهل بیت (ع) و پیروی از هدایت ها و اشارت های مقام ولایت قبل و بعد از انقلاب بوده است و به همین خاطر این شهرستان در سپهر جهان اسلام اشتهار به ولایتمداری دارد و دارالولایه است.

وی با بیان اینکه شهید با شهادت خود بسیاری از اموری را می آفریند که در نظام هستی بی نظیر است گفت: مجلس و محفل شهدا دارای ویژگی های خاص است و این مجلس باشکوه هم دارای مقام تجلیل از شهدا و هم دارای مقام تعلیم از آموزه های راه شهدا و مقام وفاداری و پایداری بر طریق شهدا توسط شما مردم بزرگوار و گرانقدر است به همین جهت این حضور حماسی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری درسی از مکتب شهدا و راه پیروزی و نجات است

ولایت مداری درسی از مکتب شهدا و راه پیروزی و نجات است