مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 07:502023-01-31اقتصادي

بهره برداری از پروژه های برق رسانی در مناطق روستایی و شهری


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 145 پروژه این شرکت با اعتبار بیش از 164 میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح و 42 پروژه با اعتبار 82 میلیارد تومان، - توسعه خدمات شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان در دهه فجر؛ بهره برداری از پروژه های برق رسانی در مناطق روستایی و شهری ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 145 پروژه این شرکت با اعتبار بیش از 164 میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح و 42 پروژه با اعتبار 82 میلیارد تومان، کلنگ زنی می شود.

خلیل عوض زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد پروژه در بخش های برق رسانی، روشنایی معابر، توسعه شبکه روستایی و شهری، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی و شهری انجام می شود.

وی ادامه داد: 126 پروژه افتتاح و کلنگ زنی با اعتبار 154 میلیارد تومان تنها در بخش روستایی سیستان و بلوچستان انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: از جمله پروژه های مهم این شرکت، برق رسانی به چهار روستای محمد آباد تیغ آب، محمود آباد، انور آباد و محمد آباد شهرستان های ایرانشهر، بمپور، خاش و زابل است.

وی تصریح کرد: این پروژه با حجم عملیات 2 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، 320 متر شبکه فشار متوسط و چهار دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار 18 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه های برق رسانی در مناطق روستایی و شهری

بهره برداری از پروژه های برق رسانی در مناطق روستایی و شهری